Två ostron!

0kommentarer

I morse vaknade jag utav att lille Louis kom och lade sig brevid mig med sina kalla fötter och pussade på mig! Hur sött är inte det?! 

Idag var Adrian och jag och julhandlade lite i Mérignac och jag hittade en del fint! Under kvällen har vi spelat en massa spel och till middagen åt jag mina första två ostron! Det var inte alls så äckligt som jag trodde att det skulle vara!

Eftersom jag åker tillbaka till Stockholm den 25e och de andra åker till Paris tidigt på morgonen, har vi valt att flytta julen till imorgon istället! Imorgon kväll ska vi ha julmiddag med familjen, den 24e på morgonen öppnar vi paket och lunchen äter vi hos farmor! Det enda som var lite svårt var att förklara för Louis varför tomten kommer tidigare i år.

Nu ska jag lägga mig! Imorgon kanske vi åker in till stan beroende på hur vädret är. Sen blir det den efterlängtade julmiddagen! Sov gott!

Vi läste lite sagor nu på kvällen alla tre, mysigt!

Bonne nuit!

Kommentera

Publiceras ej