Blodprov och planering inför 14e

0kommentarer

Jag var hos läkaren i eftermiddags. Blodtrycket är mer okej nu men hjärtat pumpar lite för snabbt fortfarande. Han skickade iväg mig tvärs över gatan för att ta en massa blodprover, alltså det var helt seriöst kanske fem-sex rör, usch. Jag ska iallafall få provresultaten på måndag eftermiddag, och jag är sjukskriven fram till tisdag. 
 
I helgen är det 14 juli - frankrikes nationaldag och för er som varit i Frankrike just då vet hur big deal detta är. Det är typ större än midsommar för oss svenskar. Hampus och jag håller iallafall på att försöka planera helgen. Det ska tydligen vara en massa parader, musik, stridsflygplans-shower (jag vet, coolt!) och fyverkerier. Lär bli spännande iallafall! Nu ska jag laga nudlar.
 
 
Såhär maffigt kommer det vara söndag kväll vid 23-tiden. Så vackert!

Kommentera

Publiceras ej